To do?

Sitter här o pustar efter lunchen. som jag åt för typ en timme sen, men är fortfarade tokmätt.

Va på infomöte innan om ett ev jobb som nån slags säljare. Skrev upp mig som intresserad med jag vettesjutton.. Känns som det kommer ta ett par månader att komma upp i en "vanlig" lön o att leva på 11000 före skatt så länge känns inte sååå lockande.. å andra sidan, alternativet är kanske inget jobb o ingen inkomst alls..
Hmm, får fundera på det..

Sitter här nu o tänker att jag borde ut o gå, men det är så satans tråkigt att göra själv. Och jag har intehittat nån som vill följa med idag. Imorgon och på måndag har jag dock promenadsällskap!

Imorgon är det även 30årskalas för kusin Emma. Hon har fixat lokal o Stämbandet ska spela! Så det kan nog bli trevligt, har ju blivit lovad att dom ska spela I wish I was an angel så :P haha


Nej, pusta lite till, sen promenad, sen.. diska o vaxa benen! Så får det bli. Är man hemmafru så är man :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0