Mobbare?

Idag blev jag kallad mobbare. Jag hade tänkt säga att jag inte bryr mig, men eftersom jag sitter här och skriver om det så bryr jag mig ju uppenbarligen?

När jag va i väg i somras så jobbade jag, som dom flesta vet, (iaf om man läser min blogg eller hänger med på facebook) väldigt väldigt mycket.
Under vissa perioder va det i stort sett bara jobba o sova som gällde. Jag va väldigt dålig på att höra av mig till folk, då varken tid, och ibland heller inte lust, fanns till detta.
Det fanns dock vissa som ändå hörde av sig till mig, lämnade meddelande på mobilsvar, messade, mailade osv fär att fråga hur jag hade det osv.

Jag blev förvånad över vissa som hörde av sig, o förvånad över vissa som inte hörde av sig. Sen fanns det dom som inte hörde av sig som inte inte förväntat sig skulle höra av sig. Simple as that.

Ikväll är det säsongspremiär av Grey's anatomy. Förra året drog jag igång ett försök att hålla ihop gamla "tjejgänget" genom att ses o titta på det. Jättemysigt, men det rann lätt ut i sanden o blev missförstånd o grejer.

Ikväll vill jag se på Grey's anatomy med en tjej som jag inte pratat med hela sommaren, vi har bara ringt om varandra på mobilsvar, och jag har saknat henne!
Jag vill också träffa en tjej som kom o hälsade på mig en snabbis i sommar och som jag sen varit dålig o inte hört av mig till.
En annan tjej va också o hälsade på mig och har sen hört av sig när jag kom hem o dragit med mig på Möllanhäng och paddling och middagar.

Det är dom jag vill träffa ikväll.


Är jag en mobbare för det?

Kommentarer
Postat av: C

Nu förstår jag ingenting. Hur och varför är du mobbare?

2009-09-30 @ 15:24:31
URL: http://everydayisunique.wordpress.com
Postat av: Louise

För att jag bara frågat dom tjejerna.

2009-09-30 @ 16:17:27
URL: http://lojse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0