Lars Winnerbäck

När det gäller musik finns det egentligen bara en Lars för mig, och det är Berghagen.
För min pojkväns del är Winnerbäck den enda Lars som gäller. Så, när Kalle berättade att Winnerbäck skulle spela i Malmö o att han gärna ville se honom så kändes det som en självklarhet för mig att fixa biljetter, efter allt Kalle gjort för mig på sistonde. Eller ja, efter allt han gjort för mig sen vi träffades egentligen ;)

Så nu är biljetter fixade och dessutom ska storebror och hans fantastiska Helena också följa med! Lovely!





Kommentarer
Postat av: C

Åh mys! Måste också ta och fixa biljetter till Lasse, han är ju en gud :)

2009-09-26 @ 21:12:01
URL: http://everydayisunique.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0