Kämpigt.

Svacka. Så känns det nu. Vilket är okej. Svacka betyder ju att det är tillfälligt.

Hade en jättemysig helg. Fest för kusin i fredags, sov hos mamma o pappa sen o stannade där till i söndagskväll. Sov länge i lördags, va ute o gick, vi åt god middag o tittade på tv o bara hade det allmänt mysigt.
Skönt att ha nånstans att ta vägen när Kalle lämnar en ;)

Igår va också mysigt. Medans morfar röntgades så körde jag o mormor en runda. Körde förbi Vårbo där mormor Edith bodde och sådär. Sen fikade vi här hemma med äpplekaka. Så himla mysigt!

Jag söker jobb. Aktivt om jag får säga det själv. Är inne på ams.se flera gånger om dagen. Skickar iväg ansökningar varje dag. Om 3 veckor ska jag göra ett demojobb i 2 dagar. Alltid nått.
Det jobbigaste är at jag inte vet vad jag vill jobba med. Har sökt ett jobb som verkar kul, men jag har varken fullständig gymnasieutbildning eller erfarenhet. Suck.
Vi får väl se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0