Jobb!

För en vecka sen skrev jag in mig på arbetsförmedlingen, la in mitt cv som jag skickade iväg till typ 9 ställen. Tog en paus över helgen, fortsatte i måndags o i tisdags. I onsdags paddlade jag och igår va jag hemma i Höllviken. Tvättade, åkte o hälsade på mormor o morfar.

Idag körde jag till lunch, skulle ut mot Nova och ja.. hur ofta kör man rätt när man ska dit?! fattar inte.. hur som helst, dom ringde o sa att jag kunde komma 1½ timme senare lagom tills jag började reda ut var jag va, så in till centrum för lunch istället!

kl 13 va det dags för intervju, trodde jag. Istället va det mer en introduktion..

Sååå, måndag 08.00 börjar jag mitt nya jobb! projektet jag ska jobba med kommer bara vara i ett par månader, men det är ett stort företag så vem vet vad som händer sen? :)

Kommentarer
Postat av: C

Berätta mer berätta mer! :)

2009-09-18 @ 15:55:47
URL: http://everydayisunique.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0