Helgmys

Igår kom Kalle äntligen hem igen efter 3 dagar på jobbkick-off i växjö. 3 dagar är ju ingenting egentligen, men jag sover verkligen så himla mycket  sämre utan honom och ja.. jag saknar hans närhet helt enkelt. Men nu är han hemma iaf! :)

Åt god middag igår, fläskkotletter med bulgurrisotto o sen slöade vi i soffan..

Idag har vi varit i väg några timmar. Fixade ihop en enkel lunch som vi tog med oss till Bokskogen. Satt i solen och åt o sen gick vi en långrunda, riktigt najs.

Körde sen "fel" väg när vi skulle hem o plötsligt insåg jag var vi var.. Körde vidare o visade kalle Almliden, gården som mormor o morfar bodde på fram till för.. 6-7 år sen. Dom har inte alltid bott där, men det är det enda stället som jag minns som deras. Där va så himla mysigt och jag minns alla gånger man va där och sov över, julbakade med mormor och ja.. bara va.
Tror detta va första gången jag va där sen dom flyttade och det kändes väldigt skumt.. Skulle varit kul o se hur det ser ut där inne nu!

Åkte sen ner till Höllviken och lämnade av Iris o hämtade tvätt som jag hängt upp igår. Innan vi körde in till stan igen åkte vi inom Toppen och handlade ostar, skinkor, salami, lite frukt och kex som vi ska ha till middag ikväll! Myspys!


Imorgon blir det söndagsfika hos Kim o Patrik o sen antar jag att det vankas söndagsångest? :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0