Det löser sig

Jag känner en otrolig lättnad idag efter mitt beslut. Bara en sån sak som att jag sov HELA natten utan att vakna, underbart!

Ringde mamma i morse o berättade o hon blev inte förvånad, då hon i sann mamma-anda märkt på mig hur det låg till. Hon va iaf ledig idag o jag föreslog att vi skulle ses. En av sakerna jag saknade mest i somras på Öland va att spontanträffa mamma :) Ibland när jag hade en ledig dag kunde det plötsligt ringa på dörren o då va det mamma som också va ledig o ville ta en fika eller gå på stan. Mysigt!

När vi åt lunch idag fick jag ett samtal från ett av företagen jag sökt jobb på. Så imorgon ska jag på infomöte, vad nu det innebär :)

Ringt upp ett ställe som sökt folk idag o slängt iväg 2 ansökningar. Detta kommer lösa sig. Hey, jag skaffade det andra jobbet på en vecka, så jag lär snart ha ett nytt jobb :)

Ska försöka komma igång med chokladen nu också. Och inte bara att äta den ;) Både jag o kalle märker att vårt sötsug minskat rejält sen vi började käka choklad ett par gånger om dagen.. Och jag håller med Cathrine om att man känner sig fräschare i munnen. Det är dom enda "effekterna" jag känt av, än så länge. Men så har jag ju bara ätit chokladen "på riktigt" i ca 2 veckor.
Men snart vill jag se andra effekter.. pengar ;)


Kommentarer
Postat av: carro

kämpa på med jobbsökandet :) allting ordnar sig på nått vis :)

2009-09-23 @ 18:44:32
URL: http://carolinewahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0