Banta?

I januari så började jag o Kalle med GI.. jag uppdaterade rätt duktigt i bloggen om vad vi åt, träning o även viktresultat, stolt som man va.

Nu har jag gått upp det jag gick ner o mer därtill o känner att det är dags igen.

Jag har dock bestämt mig för att försöka hålla det här med maten o träningen utanför min blogg. Jag skriver min blogg för min skull, o att äta bra o röra på sig är det absolut inget fel med, tvärtom.
Men.
Överallt är det sån satans vikthysteri. Och med tanke på folk i min närhet så vill jag inte hoppa på det tåget o va ännu en som fokuserar på vikt och utseende.
Motsägelsefullt? Absolut.
Men, jag lägger om mina matvanor för min skull. För att må bättre (och får att få på mig mina kläder :P).
Mitt "mål" är att må bra (o känna mig snygg ;)) Jag har aldrig varit smal och har absolut inget strävan efter att vara det heller. Jag är helt och fullt nöjd med att vara en fit storlek 40. Dagens sanning.

Does it make any sense?


Kommentarer
Postat av: Mollan

Hej och Hå kämpapå. Jag tycker vi ska börja powerwalka alternativt springa, Eskil vill oxå vara med :P

2009-09-15 @ 10:20:00
URL: http://www.malinsvensson.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0