Yes!

Luncehn jag lagade igår innan jag skulle till jobb tog längre tid än jag tänkt.. så när klockan va 12.50 och jag precis tryckt i mig maten tänkte jag att nu måååååste jag rusa..
Vilket jag gjorde.. o kom till jobb 8 min för tidigt ;) Jag älskar avståndet! eller snarare bristen på avstånd.. ;)

Det va bara jag och en till som va nya så "utbildningen" gick snabbt.. Sen va det bara till att börja ringa.. Sjukt nervöst i början, men sen lossnade det.
Va förberedd på att få ta en hel del skit men det va faktiskt bara 2 pers under hela dagen som va lite otrevliga. Vissa var dessutom riktigt trevliga, trots att dom inte ville köpa ;)

Lyckades med ett par sälj (vilket va mer än vissa som jobbat där innan.. ;) ) och kände mig nöjd när jag gick hem. Grym känsla! Detta kommer bli bra.. En vecka, sen ska jag sälja för mer än dagsmålet varje dag. Det är mitt mål :) Och det kommer jag fixa!


Nu blir de disk och sen en promenad.. Förhoppningsvis kommer jag nästa vecka hitta motivationen till att gå o gymma innan jobb..;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0