Slöaste dagen

Kalle jobbade i natt o som vanligt när jag ska gå o lägga mig själv har jag svårt att komma till ro.. låg o kollade på Vänner till halv tre tror jag o sov dåligt fram till lite efter 05 när Kalle kom hem.
14.15 var klockan när jag vaknade och kollade mobilen. Galet. Låg kvar o slöade i sängen, kollade om nån serverade brunch fortfarande..
Till slut masade vi oss upp, bestämde oss för pizza o begav oss ut. Bort mot triangeln, södra förstadsgatan ner till möllan, över möllan bort till nobelvägen och där på hörnet hittade vi en pizzeria som inte såg allt för skabbig ut :)
Lagom till vi fick in våra pizzor hörde vi på radion "Dagens Eko kvart i fem".
Bra där! satt sjukt fint med pizza o fanta iaf:)

Gick sen runt lite o kollade lite områden där vi ska kika på lägenhet.. Avslutade med ett litet besök hos jonas och plötsligt insåg vi att vi va tvugna att gå hem, för att kunna komma tillbaka igen ;)
Bokklubbskväll stod på schemat. Vi skulle "prata" om Stekta gröna tomater som vi har "läst" ;)

Väl hemma blev vi dock toksega igen o mitt halsonda är tillbaka igen så jag hoppade bokklubben. Kalle gick o jobbade o jag har legat i soffan o slöglott på tv, kollat lite bloggar o pratat med mamma medans vi gått igenom hemnet.se ;)
Vi har hittat en sjuuuukt tuff lägenhet som verkligen är något extra. Priset är bra, än så länge, också. Men vi får se.. ev blir läget helt fel.. vi får se.
Imorgon ska vi titta på ett gäng andra lägenheter iaf :)


Nu ska jag äta glass.. Vaniljglass med kakao o kokos, supergott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0