Paus/Avcheckning

- Diskberget i köket - check, det gjorde jag direkt efter frukosten ;)

- Fönsterputsning - jag ger det ett nytt försök, putsade ett fönster i torsdags o det ser värre ut än dom oputsade..
Har tagit 2 fönster, dvs 8 rutor (fram, bak, och mellanfönster..) bättre, men inte bra, suck..

- Ta tag i garderoben - insåg att mina höst- och vinterkläder inte är uppackade än..

-
Källarfix - Hämta upp skor och stövlar, slänga ner tomma kartonger och annat som lär dyka upp ;)

-
Boka tvätt-tid - Imorgon MÅSTE jag tvätta..

- Dammsuga, moppa, damma - Fullända städningen helt enkelt

Dessutom har jag varit hos Gabbe o hämtat min cykel, som stod i Eriks bil. Och så har jag ätit markrill i tomatsås som va bäst-före 2008-10-12.. men det borde väl va lugnt? :)

 

Dags att fortsätta, tror jag hoppar fönsterputsningen dock, blir ju ändå inte bra.. :/

 


Kommentarer
Postat av: Karin - emetofob

Hejsan! Mitt namn är Karin och jag har precis startat en blogg om emetofobi - fobi för att kräkas!

Känner du någon som har fobin så tipsa gärna om bloggen.

MEN jag ber dig att titta in och läsa du också, det är bra att lära sig mer eller hur?

Lämna gärna en kommentar också.

Kram på dig!

2009-10-05 @ 15:32:25
URL: http://emetofob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0