Jobb!

Sa ju att det bara va en svacka!

Dom ringde igår från det stället jag va på infomöte förra veckan och körde en telefonintervju o erbjöd mig sedan att börja deras internutbildning på måndag för att sen få börja jobba. Känner inte alls för det jobbet, men bad att få tänka på det.

En halvtimme innan detta samtal som blev jag kallad till intervju för jobbet som "Sveriges sämsta telefonförsäljare" ;)
Var på intervju där imorse, kändes jättebra, inte sekt-aktigt som det andra, det ligger 2 min härifrån (än så länge, ska ju flytta tills årsskiftet), fast timlöm+ob+semesterersättning+provision.
Var dessutom lite flexibelt hur man ville jobba, så det finns utrymme för extrajobb, då detta bara va 75 %.
Och, hon sa att jag va välkommen att börja på onsdag om jag va intresserad! Whoppa!


Kommentarer
Postat av: C

Grattis!! Duktig du är!!! :D

2009-10-01 @ 15:16:05
URL: http://everydayisunique.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0