Hej o hå

Som sagt så har jag några personer i mitt liv som inte låter mig gå ner mig alldeles, vilket resluterade i nya tag igår..
Var på caféet igår o pratade.. gick väl bra på så sätt att jag ska komma o provjobba, men jag vet inte.. kändes helt fel, magkänslan sa nej.. så vi får se hur jag gör.
När jag kom hem ringde fina pappa o ville komma med goda råd och stöttning.. Vilket han såklart lyckades med :)

Jobbade igår, gick sådär, men fick ett bra prat med chefen och lite positiv feedback, alltid nått :)

Tänkte inleda dagen med tvättning, men för en gångs skull va tvättstugan inte ledig vid denna tiden.. lite surt, men så går det när man inte planerar i förtid o bokar tid ;)

Var i alla fall lite huslig genom att stycka upp en köttbit och förbereda en gryta :)


För en stund sen ringde pappa o sa att han va i staffanstorp men hade en lucka o undrade om vi skulle äta lunch, så nu sitter jag o väntar på honom.. Kanske hinner med en fika med jonas efter lunchen och innan jobb.


Så ja.. saker o ting känns fortfarande tufft o jag satt uppe en stund vid tretiden o natt o grubblade, men jag vet att jag ändå måste ta tag i saker o ting och göra det bästa av situationen..


Kommentarer
Postat av: Malin

Tänk inte så mkt.. =)

2009-10-22 @ 09:47:48
URL: http://www.malinsvensson.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0