Get your self together

Den enda som kan hjälpa mig med min stress är jag själv. Det finns ingen annan som kan göra saker åt mig. (eller det finns det kanske, men det är inget bra alternativ)

Igår släppte lite av min stress. Inte den största stressen, och inte all, men ändå. Försökte som sagt ta reda på vem som gjort kreditupplysningar på mig.. körde visserligen fast, men ändå :)
Har även styrt upp möten till imorgon, tre eller fyra st.. också en sak som stressat mig, som var såå lätt att ta tag i..

Skickade ut ett gäng cv'n igår på ren chansning.. vet inte ens om dom söker folk.

Igårkväll gick vi också igenom lägenheter på hemnet.. ringde idag för att boka visningar, tyvärr va det redan budgivning på 2 lägenheter som vi verkligen va sugna på..

Så ja.. egentligen har ingenting hänt, men lite av stressen har släppt..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0