Fynd.

Har gjort 2 fynd idag, vilket i kombination med det grymma höstvädret gör mig glad :)

Skulle köpa hårfärg o hittade av en slump en rabattkupong på 20% på Kicks. Hårfärg för 76 kr, man tackar!
Va även på jakt efter en kalender, känner att jag har lite dålig koll på vad som är på g nu under hösten.. Ville ha en spiralkalender (så att sidorna inte lossnar), med en vecka per uppslag för bra översikt, den ska börja gälla nu, dvs en 09-10 kalender, inte allt för stor o inte allt för dyr ;)
På mitt tredje stopp som va Åhléns hittade jag en svart enkel kalender som uppfyllde alla mina kriterier. Kostade 99, vilket kändes okej. Tjejen i kassan slår in den o upptäcker att det är nersatt pris, 49,50 kostade den nu.
Bara till att tacka och ta emot!

Nu börjar jag få lite brådis här. Ska gå till jobb om 45 min o innan dess måste jag laga lite lunch, diska o packa ihop lite grejer, åker hem till Höllviken ikväll efter jobb o myser med familjen. Imorgon tänkte jag gå en lång promenad nere på stranden, hälsa på farmor o färga håret. På söndag ska jag bruncha med Mollan o sen på lägenhetsvisning. Det blir en bra hel det här :)


Kommentarer
Postat av: C

Visning? :) Berätta mer!

2009-10-09 @ 14:31:11
URL: http://everydayisunique.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0