Emma Engkvist!

För en stund sen va jag på väg hem från att ha lämnat skruvar hos Gabbe o Johanna och jag gick förbi Engos port.
Jag önskar att jag hade kunnat ringa på o bara komma upp en stund o snacka lite skit, men det går ju inte eftersom hon är på dumma Mallis.. :/

Jag saknar henne så himla mycket!

I somras va det en helt annat sak. Visst saknade jag Engo då med, men då va jag också iväg o ja.. allt va annat. Nu är jag hemma i Malmö igen, bara ett par hundra meter från Engos lägenhet och det suger att hon inte är där!

Nu är det bara en månad kvar tills Emma kommer hem igen o jag läääängtar! Jag längtar efter mysiga te o biscotti-kvällar i soffan, spontana luncher på stan, promenader, dansa loss på Hipp, bjuda hit henne på middag som vårt fadderbarn ;) och ja.. bara veta att hon finns här!

Emma är världens finaste människa, med hjärtat på rätt ställe och alltid ett leende på läpparna. Hon har inga fördomar, man får va som man e om man inte blev som man skulle :)

Jag har fantastiska minnen med denna tjej som alltid kommer ligga mig varmt om hjärtat och jag hoppas vi kommer vara vänner för alltid...

 




KOM HEM!



Kommentarer
Postat av: Engo

Massa kärlek till dig Lojse <3 saknar dig mkt.

23 dagar kvar. Puss o kram till världens bästa dig!

2009-10-02 @ 14:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0