Bra dag!

Sitter uppkrupen i soffan under en filt hos mamma o pappa just nu bara bara kopplar av. Det är så skönt att komma hem ibland och känna sig ompysslad o "liten" igen.. :)

Satt länge och åt god frukost o läste tidningen, bästa som finns att börja dagen med.
Om en stund tänkte jag bege mig ut på en promenad. Tyvärr har solen gömt sig idag, men det regnar iaf inte ;)
Tänkte hälsa på fina farmor på vägen också, inte träffat henne på en månad.. :/ om 2½ vecka fyller hon 98 år.. lilla farmor alltså..

Tänkte färga håret idag också och även snylta på mamma o pappas badkar! Jag älskar att bada, men har tyvärr inget badkar i lägenheten.. Badkar prioriteras lite nu när vi letar lgenhet.. och balkong! Blir det lägenhetsköp så SKA det finnas balkong.. :)

Emelie messade innan och frågade om jag ville va med o käka tacos o kolla på matchen ikväll hos Vickie så nu är kvällen räddad också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0