Öland

I lördags förmiddag styrde jag mot Öland, med Johanna Kim o Patrik med mig i bilen. Solen sken hela bilresan och allt va så himla höstfint. Massa brandgula löv ;)

Vi kom fram till Löttorp o Kalk vid fyra och jag o johanna sätte igång o gjorde marsipanfingrar! fiffigt värre :)
Vi två åkte sen hem till Dödevi där vi lagade god middag och gjorde oss iordning till pirat o cowboy! Blev sen lite förfest med läskig skräckfilm hos patrik o kim, med david o camilla.

Begav oss senare bort till Kalk där det va läskigt pyntat, bra med folk och många utklädda! Fina Sanna, Prutten och Ragnar som jag jobbade med i somras va där och även min favorit Lasse! ;)
Såg en hel del annat folk som man kände igen från i somras o det kändes lite som att komma hem.. Blev en väldigt lyckad kväll med massa dans!
Eftersom att jag o Johanna skulle åka hem med Kalle o Hasse så blev det soffhäng för vår del medans de andra städade och innan hemfärd blev det älgburgare! Den satt som en smäck kan jag säga!

På söndagen hade vi blivit lovade lunch på Kalk, men killarna hade fullt upp med att städa, så vi fick fixa våra egna burgare, Build your burger! På söndagen hade dom inte tänt brasan där inne så det va med jackan på och väldigt huttrande som vi trycka i oss våra grymt goda burgare med massa bacon o parmesanost :)

Blev hemfärd efter lunchen och som vanligt kändes hemresan mycket längre än ditresan. Blev redbull o brownies för att hålla mig vaken :)


Var en väldigt lyckad och välbehövlig helg, va skönt att få komma bort lite. Och Öland är helt underbart.. :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0