Jodå...

I natt vaknade jag inte lite innan fyra. Jag vaknade lite innan fem. Kan det ha att göra med att jag somnade ca en timme senare än jag brukar? Skumt iaf och all denna kassa sömn gör mig sååå trött..
Ska iaf ut o gå med engo om en timme, det piggar säkert upp!

Måste verkligen börja röra på mig.. inte varit på gymmet sen innan sommaren och förrutom att en hel del kläder krympt :P, så vet jag ju att man blir piggare och mår bättre av att träna..


Igår var det, förhoppningsvis, sista visningen av lägenheten. Visningar sön, mån, tis o ons.. Inte kul alltså.. Tvättar man händerna o torkar sig på handduken så måste man direkt hänga handduken rätt.. är man frusen i soffan o vill svepa filten om sig måste man sen vika ihop den helt perfekt. När man suttit vid datorn måste man sen dra ut laddnings-sladden o internet sladden och gömma dom i någon låda osv.

Blir troligtvis slutgilltlig flytt till nya lägenheten nästa helg. Pappa kom med ett förslag som vi kört på som innebär att vi gjort lägenheten från en tvåa till en trea. Tror det blir bra!

Och på tal om pappa så berättade han igår att om vi har svårt att hitta ett matsalsbord så har han en kund som kan göra ett åt oss! Dvs vi får själv designa det o bara betala materialkostad! Like!


Kommentarer
Postat av: C

Haha känner igen det där. Visningstiden var inget kul. Man vågade knappt röra sig i sitt eget hem. Använde man kranen så fick man putsa på den sen...haha

2009-11-19 @ 13:15:06
URL: http://everydayisunique.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0