Innan fyra

I natt efter att ha vaknat till många gånger och sovit oroligt, så vaknade jag kissnödig och med hunger-illamående. Redan innan jag tog mobilen för att kolla vad klockan var så visste jag redan. Och mycket riktigt, klockan var 03.45.. Samma tid som jag vaknat varje natt den senaste veckan.. Sjukt drygt..
Först sova oroligt från dess att man somnar o sen vakna då o va tvungen att gå på toa, ta en banan att äta för att bli av med illamåendet (klassiker) och sen blir det lite tv-zappande för att försöka bli trött.. Varför visas inte Lättlagat och Köket längre?! Gjorde alltid det innan när jag hade såna här perioder.. Fast kanske lite senare på morgonen?

Hur som helst så somnar jag om sen när jag går o lägger mig, men på morgonen är jag heeelt död då jag inte fått många timmars sammahängande sömn.

Tilläggas bör att jag går o lägger mig i tid och alltid är toktrött på kvällen o somnar snabbt.. men vad hjälper väl det?

Nån som har nått tips på hur man kan sova hela natten?


Kommentarer
Postat av: Mollan

Inte oroa sig, ha sex, dricka kamomill te :)

2009-11-18 @ 10:59:37
URL: http://www.malinsvensson.net
Postat av: Engo

Hahahhaa..mollan =)!!!!

2009-11-18 @ 14:46:15
Postat av: Malin

vad emma :)

2009-11-19 @ 14:13:12
URL: http://www.malinsvensson.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0