Grym helg!

Måndagförmidag/morgon, precis ätit frukost o ska strax ut o gå med Engo..

Helgen har varit väldigt bra!

I fredags gick jag o Kalle hem till storebror o Helena där vi åt pizza o drack vin. Gick sen vidare till Baltiska Hallen där vi såg Lars Winnerbäck. Jag har aldrig varit ett stort fan, men gillar många av hans låtar. Dock spelade han inte så många som jag kunde.. ;) Så jag o Helena blev lite rastlösa emellanåt, men Kalle va salig stundtals och det va det viktigaste!

I lördags tog jag bussen till mormor o morfar. Hade med mig världens godaste wienerlängd som vi fikade på, innan jag o mormor åkte till Vellinge o handlade. När vi kom tillbaka va Malin o Emma och där och det blev mera fika, supermysigt!
På kvällen va det tjejkväll hos Mollan och det va skitkul! Vi åt tacos, drack vin, lekte lekar, snackade skit o skrattade så jag fick kramp i magen! Riktigt kul, längesen man träffades (nästan) alla tjejer!
Vi ville ut o dansa sen och först stod Båten på agendan. Efter att ha köat en bra stund o insett att vakten va tjurig o struntade i gästlistan så sket vi på det o stack till Hipp i stället, älskade Hipp!
Tre 24åringar, en 23åring, en 21åring och en 20åring och det va 25årsgräns o vi kände ingen i dörren och va smånervösa, speciellt nör killarna framför oss nekades.. Men eftersom att vi är snygga o trevliga gick det bra ;)
Va riktigt skoj o jag undrar varför man inte alltid går till Hipp?! Bästa musiken ju! Schlaaager.. Emelie va salig!
Avslutade kvällen som sig bör, på Max!

Igår bar det av till Trelleborg där vi mötte upp mamma o pappa på en auktion. Vi är ju på jakt efter ett matsalsmöblemang och såg ett vi gillade. Och jag vann auktionen! 1080 kr för ett stort matsalsbord som går att dra ut så man får plats med 10 stolar, dock ingick det "bara" 6 stolar. Köpte även 11 st supersöta rosa likörglas med tillhörande flaska och Kalle köpte en fiol..!

Åkte till nya lägenheten efteråt o fick upp möblemanget, kommer bli grymt när det blir klart! Köpte med oss mat hem sen och avslutade kvällen med Vänner..

Grym helg med andra ord!



Kommentarer
Postat av: C

Åh Winnerbäck...inte alls avundsjuk....

2009-11-23 @ 17:43:06
URL: http://everydayisunique.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0