Finaste..

Igår va en tung dag på jobb när inget gick som det skulle. Mitt huvud dunkade, jag fick knappt i mig nån lunch och ville bara hem, vilket jag också messade Kalle om och sa. Bad också om ursäkt för att jag skulle va sjukt grinig när jag kom hem, lika bra att förvarna ;)

Men grinigheten uteblev. Direkt när jag klev innanför dörren kom Kalle o gav mig en stor kram o tog min jacka o min väska.
Såg sen att han tänt ljus i vardagsrummet, det stod chokladmuffins på soffbordet och i köket höll Kalle på att värma o'boy.. :)

Så himla mysigt och precis vad jag behövde. Han hade även laddat ner 2 icke-läskiga filmer till mig ;) men jag ville hellre bara ligga i soffan o mysa o prata.

Fick även massage innan vi gick o la oss o jag sov som en stock hela natten, ovanligt och väldigt skönt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0