Bytt är bytt

I söndags genomförde jag en idé jag haft ett bra tag.

Kalle hade fixat ett konferansrum på Savoy Hotell dit jag bjöd ett gäng tjejer. Alla hade med sig kläder som dom kände sig färdiga med o kanske egentligen tänkt kasta.
Vi hängde upp allt, placerade ut skor, linnen o accocerarer på det stora bordet, drack bubbel och presenterade våra kläder. Sen var det dags att gå loss bland kläderna och prova en massa.

Så, det slutade med att alla blivit av med kläder dom inte använde, och att man fick med sig lite nya kläder hem!

Självklart blev det en hel del kläder över, dvs jag kom hem med mer kläder än jag gick dit med ;) Men allt som blev över skänks bort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0