Ut med vintern!

Har precis gjort lite mer plats här hemma genom att plocka undan vinterkläder och -skor.. Städskrubben som även fungerar som skogarderob kändes mycket luftigare när jag tagit bort alla vinterstövlar (som jag knappt använt....)
Vettesjutton om nån av kalles skor är direkta vinterskor o ska tas bort också, vågade inte plocka nån iaf ;)
Min vanliga stora vinterjacka har jag varit smart o dumpat hos mamma o pappa tillsammans med skidkläderna, men 2 jackor som hängde här rök, samt 2 av kalles jackor :P
Dock så hittade pappa en massa vårjackor som va mina på vinder för några veckor sen, så där fylldes på igen.. ;)

Garderoben då.. ja, den är inte tänkt för 2 personer, det är ett som är säkert.. Rensade ut alla varma tröjor (som jag heller inte använt...) o några vinterkjolar.. Gjorde även en stor rokad bland alla våra byxor.. Och insåg att jag MÅSTE ta fram sylådan snart.. då kommer kalle genast ha typ 10 par byxor till att använda :P

Nu väntar jag bara på att min långa man ska komma hem o plocka ner lådan med sommarkjolar och klänningar.. :D


(Påminn mig inte om att allt ska packas ner om en månad...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0