Update

Filmen va riktigt bra i tisdags. Den hade väl lite av allt kan man säga, romantik, humor, drama.. Gripande men väldigt bra :)

Killen som kollade på lägenheten tackade tyvärr nej, har mailat till folk som svarat på annonsen mem tyvärr en del avhopp.. Blir en visning nästa vecka också, hoppas på den.. o hoppas på svar från 2 st..
Annars får vi helt enkelt gå ner i pris, inte så mkt att be för, stå med dubbla boendekostnader under sommaren känns inte så najs. Dessutom skulle det innebära att det absolut inte blir nån resa till Engo i september vilket vore väldigt trist :(


Sitter nere i Höllviken nu. Åkte ner här igårkväll efter jag jobbat. Somnade lite innan ett o blev väckt lite efter fem, great!
Körde mamma o pappa ut sitt Sturup, sen skulle dom vidare till Kreta o gotta sig i en vecka.
Körde hem, gick en kort runda med Iris o sen sov jag i 2 timmar innan jag gick upp o gick en längre runda med Iris, emelie o vickie..
kom hem, kollade på våra bästa år (säg inte, jag är hemmafru, då får man! :P) o tänkte sen äta frukost men sov lite till istället :P

Men nu är frukost intagen iaf!

Ska strax gå ut med iris igen, sen köra o lämna henne hos mormor o morfar, varken jag eller lillebror är sugna på att ha hundansvar i en vecka o mormor o morfar gillar sällskapet så :)


Hem om sen o hämta lite grejer, sen stannar vi här i helgen. Blir grillfest imorgon o jag hoppas på fint väder så jag kan sola lite på dagen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0