Semester på hemorten

Som så många andra så ligger  jag lågt med bloggande just nu. Visst finns det både saker att skriva om, och även tid till att skriva, men ja..
Och ju längre man väntar desstu svårare att komma igång. Just nu har jag dessutom ett sjukt jobbigt tangetbord så detta inlägget blir inte långt.

Jag är hur som helst ledig fram till typ 6 juni iaf. Kalle blev klar med sitt examensarbete i söndags och mamma o pappa är på kreta.
Denna kombon har gjort att vi bosatt oss lite i Höllviken.
Idag är andra lediga dagen tillsammans o det är sååå najs!

Igår va vi i Vikingabyn i Höllviken, häftigt ställe som man aldrig besökt trots att man bott här hela sitt liv..! Körde sen runt o kikade på fina hus i Ljunghusen, jag älskar det :)
Körde sen vidare ner till Skanör o Falsterbo. Körde runt o tittade, åt lunch på Kust o sådär.. grymt mysigt :)

Idag har vi gått en lång runda.. Ut mot Räng Sand, ner mot fredshög, ut mot havet genom fårhagarna, en runda på stranden, inom farmor på lite fika på hemvägen.
Cyklade sen ner till byn o köpte flintastek o potatissallad till middagen.. Semesterfeeling alltså!

Om vädret tillåter (allt utom regn är okej) så blir det en österlenstur på torsdag!
Och till helgen ska vi ha förhandsfirande.. kalles examen, som han får när vi redan är på öland, och en vecka i förskott fira att det är ett år sen vi träffades.. Sjukt vad tiden går!

Och sjukt vad jag är lycklig.. :)

Kommentarer
Postat av: Carro

Vad härligt det låter! :)

2009-05-17 @ 13:14:24
URL: http://carooooline.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0