Sätta fart?

Var tog denna dagen vägen egentligen?
Jag som skulle vara så produktiv..

Idag har jag:

Kollat på Våra Bästa År
Lagat pannkakor
Ätit god pannkaksfrukost med Kalle
Slösurfat
Myst
Plockat undan frukosten (lunchen?) och diskat
Försökt komma fram o boka klipptid

Idag har jag inte:

Packat upp
Plockat undan alla kläder
Dammsugit
Tvättat
Börjat packa undan
Varit utanför dörren trots det fina vädret

Bra där!
Fast det där med att inte ha varit ute stör mig inte så mkt. Har varit ute större delen av sommaren, på söndag flyttar jag hem till mamma o pappa i en vecka o har tillgång till trädgården o hela sommaren lär jag va ute väldigt mycket. Hey, jag jobbar ju på en uteservering!

Men städningen ska jag ta tag i nu. Kalle meckar med redovisningen o ikväll kommer dom som ska hyra vår lägenhet och tittar. Vi ska göra en inventarielista o bestämma vad som ska va kvar o sådär.
Och ja, då bör det ju va städat här...

Tur jag har nästan 3 timmar på mig.. :)




Kommentarer
Postat av: Carro

Hihi :) Låter nästan som min dag!

Har iofs en hund som tvingat ut mig i det fina vädret ;)

Tog tag i lite disk och dammsög och bokade en klipptid ;)



KRAM!

2009-05-25 @ 18:27:09
URL: http://carooooline.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0