Isthé

Har varit en riktigt soft dag. Fått lite gjort, men ändå inte gjort så mkt :)

Gick upp samtidigt som Kalle vid halv nio i morse o slängde in 2 maskiner tvätt. Efter frukost så blev jag tokträtt o tog en powernap :P
Fortsatte sen med tvätten o hann såklart med hemmafru-måste-serien Våra Bästa År. Jag, jag vet att den e kass, men jag kan inte låta bli att titta :)

Kalle kom hem vid tolv o då slängde jag ihop ägg o bacon till lunch till oss, sen begav jag mig till frissan som jag hade tur o få tid till idag, trots att jag ringde idag :P
Testade en ny frisörskola idag. Kostade 50 kr mer (140 kr) men tog "bara" 50 min.. o precis som sist mfick jag håret tvättat, snyggt klippt o stylat. Hon plattade det tom!

När jag kom hem va jag törsig o seg, så det böev en smoothie o Grey's i soffan.. Nu är jag ikapp avsnitten på tv igen :)


Vi flyttar ju ut från lägenheten i helgen, en del ska va kvar, en del ska med till öland o en del ska ner i källaren/hem till mamma o pappa o eftersom vi är av med mina gamla flyttkartonger gick vi till ÖB o handlade nya. Hade tänkt ta bussen tillbaka men va duktiga o gick även hem :)


Åt god middag bestående av färsk bandpasta med lax- o spenatsås. Rostade ciabatta till o hade olivoljeprovning...

Lyckades sen övertala Kalle att titta på Mamma mia, vilken han inte sett(!!), och faktiskt tyckte han den va bra :)


Nu ska vi dricka isthét jag gjorde innan :)


Kommentarer
Postat av: Carro

Mmm gott!

2009-05-27 @ 09:30:25
URL: http://carooooline.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0