Inne i garderoben..

Snälla svägerskan Helena vet att jag e ledig o uppskattar extrapengar så hon har gett mig nya tider i garderoben på Slagt.
Igår va första dagen av fyra på raken.
Började 12 o skulle sluta 22 o jobba med Jenny hela dagen.. Dock va det fint väder o få som hade jackor att hänga in..
Så kl 18 gick jenny hem, då hon redan jobbat hela natten.. Jag såg framför mig hur jag skulle avliva av tristess då vi redan hunnit färglägga vykort, göra och spela 3 i rad, o även gjort en kortlek av gratisvykort! Ni förstår tristessen då..

Som tur va kom helena med hennes dator så jag kunde roa mig lite, men det va segt ändå..

22:45 hämtade sista gästen ut sin jacka, skulle få skjuts hem av storebror av helena o fick därför snällt vänta kvar tills alla gått o alla hundra dörrar va låsta o larmade här..

Vid halv tolv va jag hemma, trött o grinig.. Kalle skickade mig till soffan medans han fixade mat till mig.. :)


Idag ringde klockan 06,50, minns inte sist det hände..
Varit här sen 07,45, slutar 16.. samma sak på onsdag. Imorgon börjar jag samma tid som idag, men slutar 23.. hej o hå!
Tur man har datorn med sig ;)

Kommentarer
Postat av: Mollan

du borde blogga mer när du har så mkt tid =)

2009-05-19 @ 09:50:22
URL: http://www.malinsvensson.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0