I väntan på maten..

Va en kille här för en timme sen o kikade på lägenheten. Han verkade bra o jag hoppas han vill bo här i sommar. Annars har jag några mail att svara på.. Det ser ut att lösa sig iaf, skönt!

Kalle föreslog bio ikväll så det fick det bli! ska se Slumdog Millionare.. (så stavas det inte va?)
Skulle se den förra veckan, på datorn, men det va utan text i det gick verkligen inte att höra vad dom sa.. så nu blir det bio istället :)

Väntar på att maten ska bli klar nu.. Gjorde nog biffarna lite för tjocka... Färsbiffar kryddade med vitlök, tomatpure, basilika o tabasco. Till det bulgur med tärnade cocktailtomater o lite gräddfil.. jag måste ha sås :D


Jag e sugen på 7elevens yoghurtglass.. kanske kan ta med sig det på bion? För dom har väl den glassen i malmö också? :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0