En månad senare..

Satt o kollade igenom min blogg o insåg att jag inte bloggat nått om Åre..!

Nu känns det för sent att göra det också, men lite bilder kan jag bjussa på :)



Utsikt från vårt hotellrum



Frukost på Lok & Latte när alla anlänt




Utanför Broken där vi åt en grymt god torsdagmiddag!




Efter Broken  blev det drinkar på Dahlboms!



Jag Borås o Engo trotsade vindarna o begav oss ut i backarna!




Fikapaus! Choklad mit rom och negerboll!




Är det semester så är det!





Wallmansgänget höll i Afterskin på Dippan




Fördrink innan Country Club




På Country Club visades Singing Bee som Martina vann!  Och 50.000 kr!!




Självklart blev det dans!




Lördagmorgon och dags för backarna!




Malin fyllde 30 o firades på Fjällgårdens Afterski!



Vi tog oss ner från Afterskin på skidor/bräda.. o behöve en dryckspaus!



30årsfest i en svit på Holiday!




Hotellfrukost! Tallriken med lite fil är Engos, resten är mitt! :D




Söndagslunch på Lok & Latte




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0