Uuueeh..

Jag tycker synd om mig själv.

Mådde skit hela dagen, spenderade halva dagen på toaletten, hade kramper i magen och feber..
Igår fick jag i mig ett stort glas blåbärssoppa o några skorpor till lunch (frukost?).. till nån slags middag blev det lite kräm med mjölk, 2 små tuggor ostbulle, o en jordgubbsfestis utspädd med vatten..
middagen kom dock upp igen, dock med jordgubbssmak :P

Tog sen en lång varm dusch, blev serverad te o en skorpa i sängen innan kalle bäddade ner mig och jag somnade..
och vaknade.. ÅTTA! Hade sovit hela natten o vaknade o kände mig helt okej.. Hade lite ont i magen, vilket inte är så konstigt då jag inte ätit nått o magen va heeelt tom..

Åt sen frukost en liten bulle med ost o kräm med mjölk o det va sååå gott..
.. och körde igång magen igen.. :/
sen har jag bara mått sämre.. druckit lite te o festis, ätit en halv skorpa.. mådde sjuuukt illa o har hängt över toaletten fleragånger men inget händer.. :/ man vill ju faktiskt bara få upp skiten.. :/

sov nån timme, sen kom kalle hem o det blev soffläge.. tryckte i mig lite chips i hopp om att det skulle få illamåendet att komma upp :P (plus att det va gott)

Men ingenting..


Nu skiter jag i vad som är bra eller inte att äta i äter det jag blir sugen på.. därför står det nu chokladpudding i kylen o jag har skivat en banan o lagt i frysen..

Hey, jag kan ju knappast må mer illa ;)



Grymt tacksam att jag har kalle som tar hand om mig.. han går o handlar, stoppar om mig, sörjer mina håliga raggsocker med mig, gör te, går upp mitt i natten o blir ivägkörd när han vill hålla mitt hår,., :P


Kommentarer
Postat av: sannie

usch hoppar du mår bättre nu :)

2009-03-11 @ 21:57:31
URL: http://sannieschutt.blogg.se/
Postat av: Leia

Stackare, hoppas du blir bättre snart.

2009-03-12 @ 15:53:09
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0