Trött..

Blev aldrig nån tur till källaren.. har dock lagt ut dukar på borden o dukat så det mesta är klart inför imorgon.. dra över med dammsugaren i köket bara..

Hade tänkt gå till gymmet men är så satans trött, plus att jag vill vila min höft lite. När vi bar ner spisen i källaren i söndags så hände nått o sen dess har jag haft mer eller mindre ont i höften.. Eller ja, det gpr mellan rumpan o höften.. o ibland lite upp i ryggen.. Sist jag tränade körde jag crosstraingern i 3 min sen gjorde det så ont att det inte gick att fortsätta.. Sen under styrketräningen så högg det till igen o jag blev sur o less o gick hem. O struntade i att strecha som nån slags trots-grej? Dumt gjort..

Nej, nu ska jag plocka undan efter min o mammas fika sen blir det sängen, läsa lite o invänta sambon ;)


Får se om jag kan somna sen ikväll, stor dag imorgon ju ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0