Torsdag

Det händer grejer på jobb nu o klaffar allt så blir jag arbetslös inom kort. Trots att jag vetat, och velat detta ett bra tag nu så känns det ändå overkligt. No more bean bar.. Sista dagen kommer va tårfylld kan jag säga..

Om en stund kommer mamma hit med lite grejer till kalaset imorgon. Har massa tallrikar o så, men inte tillräckligt med bestick o jag behöver en till stor kastrull.. O dukar måste man tydligen ha ;)

Åh, slog mig just att jag e ledig i 4 hela dagar nu.. det va längesen sist! Imorgon blir det lite tvätt, nagelfix, o sen fixa mat o sådär o så kalas på kvällen.
På lördag har jag bestämt att vi ska gå i stan! Sjukt längesen jag gjorde det, o det ska bli grymt mysigt o bara gå i affärer o fika o sådär.. Sen hemmamys på kvällen :)
Och på söndag blir det ev en liten tripp med hemkomst på måndag. Inte helt bestämt än dock :)


Nu ska jag ner i källaren o hämta stolar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0