Sun is shining!

Härlig underbar dag!

Tog mig en sovmorgon o sitter nu nyduschad o har precis ätit frukost. Ska göra mig iordning strax o möta upp Engo som också är ledid idag :)
Ska gå bort till Entre som har premiör idag o kika där.. Gynning har talkshow 13.00 det vill vi iiiinte missa :D


Grymt trevlig kväll hos eskil igår.. drack vin, åt sushi (inte jag såklart :P) kollade på greys o hade massa tjejsnack, precis som det ska va!
"Vad har ni för nån?" Haha :)



Igår va Engo o camilla nere på jobb o fikade hos mig.. har inte träffat camilla på sjuuuukt länge så det va ett kärt återseende.. o tydligen hade vi mkt o ta igen eftersom dom stannade i 6 timmar :P



Nu ska jag bege mig ut i solen, hoppas ni får en bra dag ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0