Ny vecka

Måndag idag igen o det slår en hur sjukt fort tiden verkligen går.. 1½ vecka kvar på mars bara, galet.

Jag jobbade i helgen o är därför ledig idag och imorgon. Känner mig sjukt trött idag o ska bara ta det lugnt. Håller på o tvättar o som vanligt finns det lite disk, men i övrigt ingen städning. Jag städade en del i fredags o kalle tog resten igår :)
Hoppas på att mamma är ledig imorgon, fick presentkort på IKEA i födelsedagspresent o det måste ju spenderas ;)

Idag ska vi även komma tillbaka i våra bra vanor, har varken tränat eller skött maten särskillt bra de senaste veckorna, Kalas, fester, sjukdom osv.. Men nu e det dags att sätta fart igen :)
Mån tis tors fre denna veckan ska det tränas. På onsdag är det Oslipat. På lördag efter att Kalle har jobbat så ska vi köra till Motala. Ska hälsa på Kalles bror, sambo o deras lilla Ronja. Efter det har jag, till slut, träffat hela familjen :P
Blir en kort visit, kommer upp sent på lördagkväll o kör hem igen på söndagskvällen, men det va ända lösningen och bättre än inget :)

Nu är det Days of our lives :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0