Lördag

Kalle kom ner till jobb igår strax innan jag skulle stänga. Åkte sen hem till mamma o pappa där kalle fick agera bärhjälp. Stannade kvar o åt middag med mamma o åkte sen in till stan igen.
Jag hade grym huvudvärk o kände mig frusen o ur form, men en varm dusch, en ipren o en cider så va jag på banan igen :)
Tog bussen hem till fredrik o susanne för o fria att susanne fyllt 30. Blev en lyckad o alldeles lagom kväll :D

Tog lite sovmorgon idag, har sen röjt lite här hemmao  nu slängt in en fajitapaj i ugnen. Emelie är på väg hit, hon kom hem från sin långresa i tisdags o vi har massa catchup to do. Har iofs redan träffats 2 ggr, men nere på jobb o det blir inte samma sak.

I eftermiddag bär det av till Motala, ska bli himla skoj :)



Diggiloo i Båstad i somras.. det regnade KONSTANT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0