Jobb jobb, fest fest!

Lördag idag o min lediga helg!

Meeen.. eftersom jag först va ledig fre,lör,sön, sen bytade så jag blev ledig mån o sen va sjuk tis-tors, så kände jag att jag kunde komma in o jobba idag så jens slapp jobba 10 dagar på raken.. vi e ju inte vana vid sånt nuförtiden :P
Va faktiskt inte så tungt o komma upp i morse, trots att jag sovit dåligt.. Ni vet när man ska göra nått viktigt på morgonen o måste komma upp, o alltid drömmer att man försover sig? Så va det i natt.. konstigt..

Imorgon får dock jens jobba, för ikväll är det feeeest! Födelsedagsfest o melodifestivalfinal! Gjorde tårtbottnar igår, kommer inte bli en snygg tårta denna gången, men gooood :D
Blir lite blandat, kul, folk som kommer ikväll o jag ser framemot det som fan! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0