Idag är jag listig..

Lovar du att vara ärlig? Ska försöka 

Du heter: Louise

Smeknamn:  Lojse, Lojboss, Loche, Lollo

Låt som när du är ledsen sörjer till?: Ingen speciell, längre..

Beroende av: Kan faktiskt inte komma på nått spec.. Glass? ;)

Vad tror folk om dig?: Oj, vet inte.. tror, faktiskt, inte jag tänker så mycket på det.. tror jag ;)

Stämmer det?: Eh?

Vad får du oftast komplimanger för?: Att jag gör gott kaffe ;) O så brukar jag få höra att jag e söt ;)

Vad säger du för att imponera på någon?: Va?

Hur imponerar man på dig?: Genom att ha en grym personlighet

Brukar du skratta för dig själv?: Det händer ja :)

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Tack baby. Puss"

Var bor du?: I Malmö

Trivs du där?: Absolut, bor med världens bästa man ju :)

Äger du några converse: Nope

Sprit, cider, vin eller öl: Cider, vin, o goda drinkar :)

Brukar du bli för full: Tror aldrig jag varit för full

Vad har du för mobil operatör: Telenpr

Är du allergisk mot något: Tror jag är allergisk mot hyacinter?

Har du haft sex idag: Nope...

Hur svarar du i mobilen: Beror på vem som ringer men ofta "Hej det är Louise"

Vem ringde du senast?: Mamma men hon svarade inte

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Engo sa att jag kunde få skjuts till frida igår

Antal timmar sömn inatt: 6-7..

Sov du ensam: Nej, med bästa Kalle så klart!

Brukar du komma i tid: Hmm.. lite olika med det där.. tyvärr!

När mår du bra: När jag har kul med vännerna o Kalle

När blev du fotad senast: Hmm.. morfars kalas för en vecka sen?

Hur känner du dig nu: Förväntansfull.. o lite uttråkad, därav listan :P

Vanligaste färg på dina kläder: Vet inte.. typ neutrala färger..
Vad tycker du om fötter: Måste man tycka nått om fötter?

Vad saknar du: Sommaren

Hade du en bra kväll igår: Eftermiddagstupplur, våfflor hos frida med engo.. perfekt!

Favorit dryck på morgonen: Mjölk!

Rakar du benen: Vaxar oftast

När brukar du oftast gå och lägga dig: Vid tolv

Är du blyg?: Det händer, men oftast inte
Sysslar du med någon idrott: Gymmar ;)

Vill du hellre ha mail än brev: Oj, ett handskrivet brev va lääängesen kan fick..
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Kanske

Har du spytt offentligt: Tror inte det. Kanske när jag va liten?

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Omklädningsrummet? :P

Är du nöjd med ditt liv: Absolut, men saker o ting kan alltid bli bättre. Vilket det också blir hela tiden!

Är du bortskämd: Ja och nej. Snacka om definitionsfråga...

Vad gör du i morgon: Orkar förhoppningsvis träna, lunch med Emelie sen Motala

Vad är det värsta du vet?: Det "vanliga" krig orättvisor hemska människor osv..

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?: Blir väldigt olika.. storhandlar man mat går det mkt pengar.. fast det är ju inte att slösa..

Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: Nej du, jag vet inte

Vad längtar du till?: Vår, sol, värme, sommar. Tack!

Har du bra vänner och äkta vänskap?: Absolut!

Vad använder du för shampoo?: Fructis

Vad är det finaste du fått?: Räknas Kalle? :P

Hur gammal är du: 24 år o 3 veckor :P

Tycker du om någon just nu: Massa folk!
Du samlar på: Inget..

Gröna eller röda äppeln: Röda, men inte mjuka o mjöliga

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Kalle eller mamma

Gillar du golf: Inte alls

Vilken tid gick du upp idag: Kvart över åtta, usch va tugnt idag..

Har du sovit i din egna säng inatt: Japp

Har du strumpor på dig nu: Alltid

Är det okej att gråta: Klart

När grät du senast: Lite lyckotårar häromkvällen, annars minns jag inte (!)

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Resa o shoppa

Bär du glasögon eller linser: Nej, men ska tydligen behölva glasögon

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Tokoviktigt
När går du upp ur sängen en helgmorgon: Beror på vad jag ska göra, men kanske halv elva..

Har du piercing: Hål i öronen.

Vill du gifta dig: Japp

Vill du ha barn: Ja, men det får dröja ett tag :)

Solar du ofta: Solarium kanske 3 ggr per år, på sommaren så ofta man hinner ;)

Är du bra på att laga mat: Lagom :)

Är du flygrädd: Lite ja..

Hur vig är du: Medium :P

Är du musikalisk?: Tyvärr inte

Vad dricker du helst när du är törstig: Oftast vatten 

Vilken är din favoritglass: All glass! Ben & Jerry Half Baked är favoriten, dock inte för plånboken..

Tror du på ett liv efter döden: Gillar inte att tänka på döden..
Tycker du om sushi: Nej fy!

Vad äter du helst när du ser på film: Får jag välja fritt så glass o chips.. Men nu får man ju inte alltid det..

Bor dina föräldrar tillsammans: Japp
Har du tandläkarskräck: Nej, gillar att gå till tandläkaren :)

Är du morgon- eller kvällsmänniska: Inget av det direkt faktiskt :P

Vilken ögonfärg har du: Bruuuuna

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Tyärrr..
Biter du på naglarna: nej

Röker du: Nej!

Hur ofta tränar/motionerar du: Tanken är att det ska gymmas 4 ggr i veckan..

Senaste låt du hörde: Mahara McKey - One life


Orkade du läsa hela?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0