Födelsedagsfesten

Lördagskvällen va grymt lyckad!

Vi tjejer kollade på festivalen o killarna+lusia hade sin manliga fest i köket :P När finalen va slut (tänkte inte prata om utgången, e fortfarande chockad :P) så blev det lite singstar :D
Vid tolv körde jag ut alla :)
Vi splittade på oss, nån gick hem, nån till etage, killarna till Paddys o jag engo o frida gick till hipp :D När vi precis ställt oss längst bak i kön i regnet kom min bror o sa att han fixat sp vi kunde stå i vipkön.. gick fram till vakten o fick komma in direkt, före vip-kön ;)
Va superskoj inne på hipp, mkt kändisspaning o engo fick spana in sin drömprins ;) Lite senare kom storebror o kalle dit också och kvällen blev ännu bättre. Shit vad den mannen gör mig lycklig alltså :D
Vi va med o stängde hipp innan vi tog 2 cheeseburgare på donken, där jag för övrigt hittade 100kr på golvet!

  





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0