Bra där...

Såg i reklamen idag att dom sålde Carte Dor-glass på Hemköp för bara 15 kr idag o glassoman som man är, o med lite uppehåll i gi så gick jag dit när jag ändå va på triangeln. Köpte en choklad-vanilj o en jordgubb-vanilj. La dom i en påse o gick hem..

Kom hem strax innan halv sju, bänkade mig i soffan till How I met your mother, tinade en portion spagetti o köttfärssås (hur underbart är det inte med matlådor?)..
Blev kvar i soffan sen, e ju bra program hela tiden :P Vänner, Halv åtta hos mig, familjerna med alla barnen (vad heter det?) o nu spårlöst..
Blev iaf sugen på glass o tänkte unna mig det i min ensamhet.. då slår det mig...GLASSEN!!!

Mycket riktigt, den låg kvar i påsen på köksbordet...

Slängde in en i frysen o öppnade den andra.. trodde det skulle va helt rinnande men det va inte så farligt faktiskt :) gott va det också :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0