3 dagar 7 timmar

...sen jag bloggade senast.. borde väl uppdatera men sitter dumt till nu med datorn sjukt obekväm o med kalle i mitt knä, vilket dock är bekvämt :)

Igår va vi duktiga o gick o tränade EFTER vi varit på bio.. den ni! Ska snart pallra oss iväg till gymmet igen, ska bara pusta lite efter maten.. När ska jag lära mig att gilla grönsaker egentligen? Det kanske blir min graviditets-craving? :P

På tal om barn så träffade vi våra blivande barns kusin i helgen! haha, den kopplingen slog mig när vi låg på golvet o busade med underbara Ronja. Världens charmtroll alltså! Har lite bilder men vettesjutton om jag ska lägga upp dom, finns ju massa puckon som snor bilder o har sig..

Nej, dags för gymmet nu.. Måste komma i säng i tid idag.. Blir en lång dag imorgon, först jobb på bean bar 9-14 sen jobb på slagthuset 16.30 - 23 typ.. Hinner hem om o slappa en timme iaf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0