Trött

Igårkväll fick vi strömen tillbaka i lägenheten! Fick även ett värme-element vilket va sååå najs..
Så efter en dusch igår somnade jag gott i en varm lägenhet!

Igår jobbade jag min andra dag på strandhugget och fick öppna själv! helt i onödan visade det sig dock ;)
Efter jobb agerade jag blomsterbud o körde hem till Yvonne. Resten av eftermiddagen och kvällen spenderades på Kalk.

Samma sak idag, jobbat på böda först, sen ner till Kalk. i övermorgon ¨är det invigning o det känns som att detta stället kommer bli grymt!
innan ikväll  provlagade björn minihamburgarna som dom ska servera på fredag. Gooottt!

Sitter fortfarande här nere. Idag har jag varit med o hämtat stenar, diskat stenarna, rengjort ljuslyktor, strukit dukar och möblerat i lilla loungedelen ovanför baren. Känner att det får räcka idag så nu sitter jag här o slösurfar o hoppas på att det är dags att åka hem snart.

Blir inget jobb imorgon, så det blir Kalk för hela slanten. Har - tydligen, åkt på att putsa fönsterna.. 8 skitstora fönster med spröjs (som inte går o ta av) en dubbelglasdörr,också med spröjs, 5 runda fönster, samt glasväggarna mellan innergården och galleriet.. Och självklart på båda sidorna!
Suck, kommer ta en stund.. Men men, får betalt i brownie o glass ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

Skönt att läsa att Ni fått värme! Var rädda om Er! Kram

2009-06-11 @ 13:28:31
URL: http://emstankarochfunderingar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0