Trött

suck..

jag blir så trött. hade skrivit hä o skulle kopiera för säkerhets skull, men glömde att jag satt vid kalles mac o vissa tangenter sitter på andra ställen.. såååå.. allt försvann..

hur som helst är ag trött, jobbat 11 - 22 timmar, första "riktiga kvällen" med buffe, a'la carte o pizza.. trodde det skulle bli en helvetisk kväll med tårar i bilen hem, men icke :)

åkte till kalk sen för o hämta kalles dator med how i met your mother på o hör sitter jag nu.. ska strax åka hem, kolla ett avsnitt o sen sooova..

imorgon börjar jag 11 o slutar senare än idag.. sen får jag se om jag hänger kvar på jobb, åker till Kalk o festar eller åker hem o sover.. ;) slipper midsommarhysterin iaf ;)

Missar den traditionsenliga midsommarfikan hos farmor imorgon.. Vilket är trist då det imorgon ffiras att det är hela SJUTTIO år sen farmor (och farfar) köpte sommarstugan som farmor bor i åretom numera. 70 år alltså.. galet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0