Roadtrip

Idag blev det fler "första gången". Första gången jag körde bil själv på Öland o första gången jag va i Färjestaden.
Men innan dess va jag i Kalmar o om-besiktigade kalles bil. Och den gick igenom!
Pust o tack gode gud!

Sen åkte jag till Färjestaden. Skulle köpa magnetbokstäver i leksasaffären i gallerian där, men tji fick jag. Hittade dock en hoodtröja till kalle som jag nog kommer sno en del ;)
I borgholm blev det mathandling, nu ska vi bara få igång strömmen där hemma också så vi kan ta hem maten.. ;)


I övrigt så känns det lite segt nu. Regnet har vräkt ner hela dagen, det är kallt, o eftersom vi inte har nån ström i lägenheten har vi fått en förlängningssladd via fönstret, för iaf kunde tända sänglampan, vilket innebär en småkylig lägenhet.. men men, med kalles morgonrock över kläderna funkar det ;)


Kommentarer
Postat av: Engo

Åh...kallt kallt men efter regn kommer sol..ha ha ha, lite uttjatat nu kanske.

Snart kommer allt rulla på, känner på mig att de kommer bli kalas bra. Puss

2009-06-08 @ 19:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0