Paus

Nu är istort sett allt som kan fixas innan vi åker till skolan klart. Skönt! Blir lite slöande nu, ska nog se ett avsnitt av How I met your mother o ta en kort powernap, kommer bli en lång kväll ;)

Vaknade tidigt imorse av att regnet vräkte ner.. Somnade om o vaknade sen till solen. Tyvärr så har vädret växlat hela tiden, har kommit 3 skurar under dagen.. Hoppas det blir uppehåll from nu!

Hela lillebrors klass ska åka flat efter utspringet. Sen släpps dom av nere i byn o vi har sagt till Martin att han kan ta bussen hem sen.. :P
Igår frågade han lite smått oroligt "men pappa du hämtar väl mig?"
jag sa att jag o kristian kan komma o hämta honom. Och visst kommer vi va där, men bara för o se hans reaktion när han ser bilen som vi fixat till honom ;)
Blir det regn så blir det dock inte den bilen mamma o pappa valt ut först, utan en annan, dock också cabbe..


Va för övrigt uppe i tid idag för att se när han åkte iväg till champangefrukosten. Fick även agera påklädare o stylist :P

Åh, han blev så fin.. Svart kostym med väst, slips o vit skjorta.. Min lilla lillebror...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0