Jobba, sova.

Hej bloggen!

Sorry för dålig uppdatering.. Sanningen är den att detta är första g¨ngen sen sist jag skrev här som jag sitter vid datorn. Det va i torsdags, idag är det måndag. Förstår ni? Det är MIG vi pratar om..

Har jobbat massor på sistonde...

Midsommarafton började jag 11 o slutade halv elva.. åkte hem o bytte om o åkte sen till Kalk. Va dock trött o opepp så efter en Breezer o snack med Kim så ställde jag mig i disken istället i ett par timmar :D
Kom hem vid halv fyra efter att ha skjutsat folk till kroken o nästn kört på ett rådjur...

midsommardagen började jag elva, hoppades på en "tidig" kväll, typ 22-23 o sen hem o sova.. men plötsligt hamnade jag i baren o sen skulle jag o sanna stänga o va från jobb kvart i två..
Bestämde mig för att  a snäll o hämta kalle för att få ha honom hemma, o ja.. blev så klart att man fick skjutsa folk o vi somnade först halv fyra..

igår söndag skulle jag öppna o va på jobb tio... när klockan ringde så gjorde det verkligen ont i hela kroppen.. kom till jobb, en räkmacka o redbull till frukost, sen mamma mia-låtar på högsta volym o jag piggnade till..
Jobbade till halv tio då det va lite personalmöte o sen hade vi nått slags midsommarfirande.. åt sill o oxfile o drack..
>Toksomnade kvart i ett o känfe mig hyfsat utvilad i morse.. o idag jobbade jag bara 10.30 - 16..


Med andra ord, massa jobb, lite sömn o inget annat.
Fötterna har värkt, jag har blåsor på konstiga ställen, axlar o överdel av rygg ömmar o nederdelen av ryggen typ låser sig ibland.. skumt..

Men, jag trivs!


Nu blir det HIMYM o marabou sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0