4 juni 2009

Gårdagen blev riktigt lyckad, trots en del regn o besvikelser.. men men, alla prioriterar olika.
Hur som helst, idag är jag stentrött. Körde lillebror o hans kompisar till strandbaden igårkväll, somnade vid halv två, 03.05 ringer lillebror "det spöregnar och vi får inte tag på nån taxi, vill du hämta oss?"
Klart man ställer upp.. Tror dock att jag vaknar först när jag sätter mig i bilen.. :P
Va hemma igen vid kvart i fyra o toksomnade.

Har varit o hälsat på mormor o morfar idag,o ska även ner till farmor. Det va så mycket för henne igår, så jag ska ner där idag o förklara att det är imorgon jag åker till Öland o sådär..
Sen borde jag väl tvätta lite o sätta igång med packningen.. skönt att redan ha sorterat ut det man ska ha med sig iaf :)

Och ikväll ska jag njuta av studentmaten från igår, jag helena o storebror försökte se till att mamma o pappa kunde njuta av kvällen o umgås med alla, så det blev ine till att sitta ner o äta direkt.. :P

Här kommer några bilder...



Finaste lillebror på väg till champangefrukosten



Martin ville ha jordgubbstårta, så det fick det bli :)




Framför bilen vi överraskade honom med!



Hela familjen utanför skolan


Kommentarer
Postat av: frida

ÅH HERRE GUD SÄG ITNE att fry är en P-1800? då dör jag.- då dör dör dör dör dör jag.



gud man känner sig gammal när lilla martin tar studenten........



Puss o kärlek från (m)uppsala

2009-06-06 @ 03:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0