Mysdag

Igår hade jag o kalle vår första gemensamma lediga dag sen vi kom hit för 4 veckor sen.
Vi sov länge, å frukost, drog på oss varma kläder o körde från ett regnigt öland till ett varmare o mindre blött kalmar :)
Shoppade, åt lunch, gick på bio, åt mjukglass i hamnen, o avslutade med skaldjursbuffe på en restaurangsom låg på en båt typ.. man satt på vattnet iaf ;)

Så himla mysig dag o verkligen välbehövlig. Denna veckan drar högsäsongen igång, som varar i fyra veckor. Har fått mitt schema o precis som jag visste är det jobb 7 dagar i veckan som gäller. Vissa dagar heldagar, dvs 12-14 timmar. Dock är heldagarna självvalda så jag ska inte klaga :)
Sen blir det nog lite extrajobb på Kalk ska troligtvis jobba i utebaren på lördag :)

För övrigt så kom jag till jobb 11 idag i tron om att jag skulle jobba 11 - 17. Men icke. Jag skulle jobba 18-22. Så det blev schemameck, lite häng på Krabban, en promenad på stranden o massage på Spa't på campingen. Kan säga att ingen slår engo när det gäller massage! Inte när det gäller nått annat heller för den delen. Gud vad jag saknar henne!!!!

Tog med mig lunch från hugget o bytte det mot en toast på Kalk till lunch.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0