Foton?

Idag har jag jobbat i 13 timmar. Ringde kalle när jag lutat o frågade om han vill bli hämtad nä han slutade o det ville han. Jag kunde då välja på att åka hem, slöa, sova en timme kanske o sen åka o hämta kalle, eller åk ner till kalk o sätta mig o vänta på att kalle ska sluta.

Så, nu sitter jag i min vanliga myshörna här på Kalk. Dom stänger om 30 min o här e lugnt så förhoppningsvis kn vi åka om en dryg timme.. Imorgon blir en superkort dag. Börjar först 18 o slutar väl vid 23tiden.. eller åker jag på o stänga o slutar typ 01.. fast det blir ändå en kort dag. Har ju vant mig vid 10-12 timmars dagar.. eller, jag borde ha vant mig. Nåja, va ledig hela lördagen  o på måndag är jag ledig igen :)

har lagt in lite bilder på kalles dator, ska se om jag får in dom här, funkar inte riktigt på facebook...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0